Thursday, April 29, 2010 in

aQ tringat sbuah kisah yg brlaku pda dri q dluu

Crita nie sbnarnya brlaku lama sdh.. Sblm aq kawen lg.. Tem tu aq msh laki brmain cinta dgn org yg brnama Ex (laki q la). Ktika itu laki q msh bkerja q AOWA yg opis nya dlu q sabindo plaza tawau sebagai officeboy.

Pda 1 ari tu, ada la sorang pkerja bru msuk kerja d sna sbagai promoter barang2.. Nama nya min. Aq ndk brapa kenal jg budak nie. Tp dia ckp ngn laki q dia kenal aq. Bdk nie aq ndk tau la knpa.. asal bf q (laki q la) balik kerja msti dia slalu ckp "gaya c min tu aq ndk suka ba. Lanjik2". Dan aq slalu ckp "biar la dia, janji dia ndk mngatal ngn ko". Adalah 1 ari tu aq brgaduh dgn bf q.. mo 1 mnggu jg kiranya kmi bgaduh.. mngkin tem tu bf q p keja ndk karuan kalik.. jd c min nie cba2 mo mngoda BF q.. Hmpir sminggu kmi bperang akhirnya mngkin rasa cinta kmi kuat kmi pn putus kn tuk brjmpa.. Sdh brjmpa, mlepaskn rasa rindu, kmi pn mcm besak la.. brcerita kisah2 ktika kmi tdk brsama slama sminggu. Jd bf q nie crita yg c min ckp "ala, bt pa la ko tnggu c abby tu rahim (nma sbenar laki q). ko mo tau ka dlu aq pernah ba pukul c abby tu tem d giks d dewan smpai tnggl kutang". OPpppppppSSS.. Trus mndidih ging tlinga q.. Aq trtnya2 bila msa yg dia prna pukul aq nie??? smpai brkutang lagi tu.. PRasaan ndk puas ati pn mncul dlm dri q.. Aq bgitau la bf q aq mo jmpa dia.. bf q ckp "jmpa la.. mls sdh q dgr critanya tu. mls sdh aq kerja d situ". Point q besar bila bfq ckp "mls sdh aq kerja d situ".

Keesokkn ari nya, bf q mls mo p kerja.. so aq bgitau la dia aq mo p bndr jmpa c min tu. aq pn trun la brsama 2 org kwn prepuan q. So tem c min blk kerja, dia slamber kuar jak dr AOWA tu ndk tngok aq pn.. aq pnggil la dia. Dia ckp ngn aq "mngkin ini suma salah paham". trus dia derek jln. Pnya pnas ati q. Q tarik dia, trus mncap 1 pnumbuk dr q d muka nya.. mmg huru hara la sdh sabindo plaza tem tu. Sekuriti d sna pn ndk blh bt apa2 sbb kwn q halang sekuriti tu. Point q sbenarnya bkn la mo bgaduh tp mo brtanya. tp bila aq d layan mcm smpah, mula la aq brtindak ganas. Dlm pikiran q tem tu adalah "aq mo buka bjunya smpai dia brkutang d sabindo plaza". Dlm keadaan ndk kruan tu, aq tarik bjunya smpai koyak.. d situ la dia rasa brkutang d dpn org ramai. Pas sak aq buka bjunya. aq derek kasi tnggl dia situ sma kwn2 nya yg bodoh tu.

Keesokan ari nya, bf q p keja. Dia kena marah ngn bos nya sbb dia crita hal tu ngn aq. Bf q ckp "itu hak nya mo tau. aq bf nya". Trus bf q kena pecat dr kerja nya. Bf q redah ke buang kerja bilangnya dr mndgr crita org yg mmburuk2kn aq (so sweet)..

N smpai skg pn aq bhagia brsama2 bf aka laki q. Aq harap aq bhagia slama-lamanya.. :P

2 Comments So Far:

nheralisa said...

hahaha..semmat cerita mu b!

perempuan mcm ni kan mmg patut d ajar.grrr..

aku blm ada sejarah lagik ni menumbuk org gara2 aku sakit ati.kalo la time kes ku dulu, aku ada d tawau, mmg lebam tu aku kerjakan c waty sundal tu.mmg aku bertindak sendiri pg serang dia.

yg c waty sundal lagi terok.konon xda niat mok kasi rosak hubungan org sedangkan terang2 dia tau aku ni ngn bf ku.depan mukak ku ni b, c betina tuh ckp "aku mo abangmu.." di Gerai Seri Menanti, Esbok..makan gado2!!mmg dia kotakan apa dia ckp, biar ku ckp " ndak payah ko ngn bf ku, ko carik org lain". malah sanggup lagi jadi org kedua, tapuk hubungan dorg daripada aku.mentang2 aku jauh.mmg ni la perempuan sundal yg pernah ku jumpa.baru sedapnya menuduh bf ku bertopengkan syaitan, dajjal..bajet dia sangat2 innocent.ckp org bukan main, dia sndiri ndak sedar diri

ada lagi dialog nya b.. "jgn persoalkan pasal hubungan kamu kalo ko mo kekal ngn bf mu.."..dasar sundal!abis dia ingat aku ni suka la time ku apa yg ku dengar??

ko baca ni waty.jgn ko mok persoalkan napa aku ndak marah bf ku..seburuk mana dia tu pon, aku dapat terima dia siapa!perempuan mcm ko ni, mmg ndak patut dimaafkan smpai bila2.jadi, jgn pertikaikan layanku terhadap ko mcm mn..mmg ku benci ko smpai mati..aku pendendam.ya!mmg aku pendendam..so what??

Mimie said...

smart siuutt.....sib baik laki mu pun sokong ko bie.....mmg cintan abisszzz laa....so at the end mmg ada la yang kena tumbuk sampai bkutang tp bukan ko...hahahha....